Fantastiska helg!

Ja ibland är helgerna bra, och ibland är dom helt otroligt bra! Denna helg tar lätt samtliga rekord för detta år!!
 
Började redan i fredags med att fira Sara (eller firat henne har vi gjort men hon fick sin present av oss igår!) En 3 rätters middag på Luleås i SÄRKLASS bästa restaurang, köpmangatan 16! Ni som inte testat den, GÖR DET!!! Shit, oxfilén går inte av för hackor direkt! åt pilgrimsmusslor till förätt (mycket gott) och efterätten blev choklasmoussetårta! ALLT görs från botten, glassen, såserna, ja precis allt! Det är så fräscht och gott, superlugnt och jättemysigt och fint inrett! 
Efter en mycket bra middag gick vi vidare till biosalongen där vi såg Evil Dead! Huuu ganska obehaglig, men jag överlevde=) Hemma vid 01 på natten efter en sån där superlyckad kväll med mycket surr, skratt och god mat!!
 
Lördagen började med liten firande då jag (hipp hipp hurra) fyllde år! Ja herregud, ganska kul att fylla år! Dels får man fika en massa goda tårtor och annat smaskigt! Sen får man en massa besök och så presenter (ja de ÄR kul att få presenter=)
Jag fick bla en tassimo + lite smaker då, en jättesöt "byxklänning/shorts" till Amanda, och en liten fågel har viskat nått om en robotdammsugare.. eller var det en ipad?;)
Underbara färger till lilla tjejen!!
 
Efter att ha blivit firad på förmiddagen drog jag på mig partyskorna (nä okej, inte riktigt men nästan) och drog in till Piteå för möhippa (Sara som ska bli fru här i juni!) 
Mycket trevligt om än jag fick lov att avvika innan kvällen var riktigt slut då Nicklas skulle iväg och jobba på krogsvängen! 
Söndagen fortsatte i födelsedagsfirandets tecken då mina fina vänner kom och blev kvar ända tills jag fick schasa hem dom och åka på söndagsmiddag hos mamma och pappa! Morsdagsfirande blev både födelsedag och morsdag i ett.. men det fungerar ju bra det med=)
 
Tyvärr har jag varit dålig på att fota så mkt denna helg.. lite mat finns på instagram men det är nog allt.. tur andra är bättre än mig så blir det gjort ändå=)
 
Ja mer fullt upp med bara roliga upplevelser är nog svårt att trycka in på en helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0