Om veckan kanske kunde få ett par extra dagar?

Ja hej och hå! Veckorna flyger iväg! Har redan gjort färdigt min angio placering i sunderbyn och har nu bara MRT kvar i Piteå! 50% av de jag hade kvar att göra från förra året är redan gjort.. jag hann då inte ens blinka! 
Kul och nyttigt! Uppdatera sig lite efter ett lite längre break! 
Dessutom skönt och komma ut lite! På måndag väntar som sagt Piteå och MRT under 3 veckor framöver!
 
Förutom praktiken är de ändå fullt upp, idag har jag tillbringat heeeela dagen i Råneå som hoppdomare, nästa helg är det verkligen fullt ös medevetslös från fre-sön (jag fyller ju då bla år, Tjihoo=)
Ja och helgen efter de ska jag till jokkmokk på domaruppdrag fre-sön så hur jag ska hinna andas före den 6/6 återstår att se=) Fast jag gillar när de är mycket.. om än de kanske är lite väl överdrivet på den varan! jaja tråkigt lär jag ju då inte ha närmsta tiden=)
 
Ja och på tal om att fylla år! Min önskelista är inte 3 mil lång, kanske istället lite åt det dyrare hållet=)
 
1. Robot dammsugare (endast neato duger.. den som fått klart bäst i test och som givetvis råkade vara dyraste på mrknaden...)
 
2. Tassimo kapselmaskin (vilken modell kvittar har jag insett, den kommer ändå knappt synas då jag redan hittat en plats för denna fina lilla maskin=)
 
 
 
3. I pad.. ja en platta hade ju inte varit helt fel! Vi har ju faktiskt (chockernade nog) ingen liten "padda" här hemma ännu (fast vi e ju inga tekniknördar heller=)
 
 
Nä nu ska jag göra min undewrbara lilla dotter sällskap uppe på loftet.. kudden känns mkt lockande just nu!
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt, ni verkar ju ha haft en toppen semester också! :) Ja med oss är allt också bra!

2013-05-21 @ 11:21:17
URL: http://evelinalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0