Inte igår nä..

Har haft rätt mkt så lägger det här åt sidan lite ibland:)
Ja de pluggas för fullt här hemma! Kommit en rätt bra bit på vägen och känner mig rätt nöjd över de jag åstadkommit än så länge:)

Snart är de jul, ja på tal om nått annat haha:) längtar såååå mkt! Vill börja lyssna på julmusik och pynta hela huset!! Julklappar här påbörjade! Känns bra, är ju bland de roligaste att köpa dessa julklappar! Har hittat mkt fint till dottern, både leksaker och kläder, men igår fick hon en tidig julklapp från mina föräldrar!! En bumbo stolsförhöjare! Är jättenöjd (hade tänkt köpa en men mamma bar snabbare:) perfekt att ta med sig och smidig och skön! Kommer nog användas flitigt här hemma ju äldre hon blir oxå:)

Nä nu ska jag hoppa i säng.. Om inte sambon tvingar mig till lite tv tittande först haha:)




Kommentarer
Postat av: Sara

Smart grej!

Svar: Men eller hur:)
ouzzo.blogg.se

2013-11-08 @ 18:55:07
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0