Å vad hemskt

Läser just på kuriren.nu om en mamma med barnvagn som blivit påkörda av en bil... Barnet (bara 3 månader gammal) har livshotande skador och är förd till Astrid Lindgrens sjukhus för vård.. Jag får en så stor klump i magen.... Nä usch, stackars familj... Och stackars mamma och bilförare.. De här vädret är ju värst för hur många har vinterdäck på sina bilar?!
http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=7006732

Nä jag håller tummarna de går bra och att det lilla barnet överlever

Nu ska jag sova men bjussar på en bild på Amanda i en av mina favoritklänningar!
Kanske inte så bra bild på A men man ser ju klänningen iaf:) gillar att de är 
Turkost och lila och inte så överdrivet med rosa;)




Kommentarer
Postat av: Erika

Ja verkligen obehagligt att vara efter vägarna nu då det är såhär lurigt väder.. :/ men så himla fin klänning Amanda hade! Älskar färgerna! :)

Svar: Jo hellre stanna på gården än ge sig ut efter vägarna just nu med vagnen!
Ja men visst är den härlig!! Och sådär barnsligt fin:)
ouzzo.blogg.se

2013-10-18 @ 09:27:42
Postat av: sara

Melissas sån kkänning är av det "lverdrivet rosa hållet" ;) verkligen hemskt! :/

Svar: Men den e ändrat snygg trots mer rosa;)
ouzzo.blogg.se

2013-10-18 @ 15:52:37
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

JO den är riktigt fin. Den är ju orange i mitten, lila på armarna och rosa på sidorna och på baksidan. Så sååå farligt är det ju inte. Det är nåt fel så kommenterarerna som svaras till mig dyker inte upp på min sida :(

Svar: Rosa är ju fint men inte för stora mängder:) men Amandas garderob är ganska rosa hehe;)
Meeh vad konstigt.. Skriver från plattan, kanske därför?
ouzzo.blogg.se

2013-10-20 @ 19:34:29
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0