En bra helg!

Trevlig helg som nu går mot sitt slut! 
Fredagskvällen och idolmyset gick av stapeln i Piteå hos Sara som även blev grattad av oss:) grattis på födelsedagen än en gång!! Nu är du oxå 26 (puuh nästan åldersnojja juh;)
Sov hos mamma och pappa sen fre-lör med Amanda som bestämde sig för att göra morgon 05.15!! Detta efter att ha bajsat den tiden.. Ja jag vet inte sist Amanda sket nattetid men de e säkert 6-8 månader sen! Tur jag har en morgonpigg mamma som tog amanda så fick jag sova en stund till, hihi:)
På lördag vid lunch tog jag och mamma en härlig promenad med Amanda i vagnen som sov i drygt 2 timmar! Så vi hann med och shoppa en fuskpolo på HAPPY, lite mat på Coop och en mkt god lunch + fika på café Storgatan! Kvällen tillbringade jag själv vilket var ganska skönt, gillar att vara själv på kvällarna ibland! Gick och sov redan vd 22.30 och fick en lyxig sovmorgon då Amanda sov till 09.15:) 
Idag har jag tillbringat större elen i stallet med hagebygge och lite annat pyssel! Sen blev de middag ho svärföräldrarna och äntligen drog även SOLSIDAN igång!! Tjihoooo:)
Ja för er som undrar har sambon varit på en riktig jobbhelg från fre-kväll till sön morgon så vi har knappats setts förrän idag på em!  Fast när han är hemma hela veckorna ses vi rätt mkt ändå:)




Sist.. Jag faller nästan själv av stolen av detta men förra söndagen såg jag en actionrulle!! Och den var sjukt bra! Olympus has fallen! Har ni inte sett den så är de rättan tid att göra det nu!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0