Hurtigt värre!

Ja kanske inte motionsmässigt men idag har jag verkligen inte legat på latsidan! Drygt 8-9 grader och uppehåll innebar att jag och Amanda (läs jag) har burit bort möbler, tagit ned allt blomster och krukor och även varit till soptippen med en miljon kartonger;)
Amanda fick även ta sin middagslur i vagnen utomhus i stallet.. Fixade jag där under tiden hon sov:)
Inne har vi hunnit tvätta två tvättar, dammsugit (ja min robot då) och skurat hel huset! Känns som man inte suttit still många sekunder men de var skönt å fixa och dona lite! Har haft en mkt nöjd dotter som tillbringat större delen av dagen utomhus:)
Såhär söt var hon idag,. Redo och gå ut (vilket även Sigge var;)



Kommentarer
Postat av: katarina

Så snygg <3

2013-10-02 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0