Känner mig glad!!

Har ju som de första vet påbörjat en plan (pm) för min slutuppsats! Första PM är klart och mkt nervöst då man aldrig gjort nå liknande! Lämnade iaf in till min handledare och fick tillbaka superbra respons! Dels tyckte hon de var bra skrivit och hade gett fantastik feedback! Oj vad nöjd jag känner mig, både över att ha fattat grejen med PM och äntligen kommit igång, men framförallt över att min handledare känns så otroligt engagerad, hjälpsam och duktig! Har verkligen insett nu hur otroligt viktigt de är med en BRA handledare när man gör ett sån stor uppsats!
Nä ikväll är jag bara nöjd och glad! Dessutom är jag ganska klar med alla uppgifter så det blir en låååånghelg tors em-mån fm då de väntas innevecka:)


Haha har inga bilder på paddan nästan så en nyfödd och gosig 4 dagars tjej fick duga:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Heja heja dig!! Ja bra lärare/handledare gör så himla mycket!

Såååå sööt liten pluttamanda!!! :)

Svar: Ja de gör verkligen otroligt mkt! Känner mig lite småpeppad för monsteruppsatsen nu;)
Hihi ja där var hon liten.. Vägde som minst då, 2900gr.. Lite skillnad mot nu hehe:)
ouzzo.blogg.se

2013-10-02 @ 22:14:37
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0