Kuoma skorna!

Haha såg på Laila bagges blogg att hennes son Kit oxå hade Kouma skor, och Laila själv skrev "Kouma, som förövrigt är världens bästa vinterskor för barn!"
Så ja om måste ju vara bäst:)
Grymt lätta att dra på vilket får många tummar upp av mig!

Idag har jag annars haft skola via nätet! Opponerat på en uppsats och sådär! Gick bara fint! 
På morgonen gick jag och Amanda på promenad i det fina (om än lite kyliga vädret!) ingen snö som synes där vi gick men mig gör det inget! Den kan få vänta ett tag till:)



Morgondagen bjuder på hemtenta i statistik, bläää, men har på mig till 1 november så tänkte ta lite åt gången hehe:) 
C-uppsatsen behöver oxå fortsättas med, suck känns som de är mkt nu!



Kommentarer
Postat av: Erika

Heja vad duktig du är både med skola och vikten, bra jobbat!! :)

Svar: Tack:)
ouzzo.blogg.se

2013-10-22 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0