NTM

Dig har vi äntligen köpt vintersport till Amanda! Har avvaktat så länge som möjligt men nu är vintern nära så idag drog vi till ntm på byn och handlade skona! Märket visste jag sen tidigare så det var mest egentligen rätt storlek vi var ute efter:)
Skorna blev ett par kuoma då alla som haft dom rekommenderar dom! Varmaste på marknaden och framförallt LÄTTA!
Var sugen på dom röda men blev svarta (med lite diskreta motiv!) matchar allt och alla;)


Fyndade även ett tunt fleeceställ att ha under overall eller just nu under regnstället! Jättefint och härligt material! Gillar verkligen denna butik som vi ganska ofta handlar på! Bäst utbud av bernskor har dom då alla ggr:)

Annars har jag pluggat lite idag och så har Amanda bast med kusinerna en stund! Herregud vad roligt Amanda och Elias har redan nu! Tänk om nått år då åldersskillnaden "ebbar ut" lite:)

Nä nu ska jag dricka te och se lite tv!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad blev det för storlek? :) vi har en fleece overall att ha under men funderae om det är praktiskt köpa sådär ett set också... hm. Ilands problem ;) tänkte kika in på ntm idag då jag var på byn men det blev inte :)

Svar: Storlek 23! Hon hade prick 130mm nu och 23 låg på 145mm så 1,5cm större helt perfekt:)
Jo den där var så fint material, gillade skarpt! Blir perfekt under i vinter!!
ouzzo.blogg.se

2013-10-15 @ 22:09:25
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0