Viktnedgång

Ja just de.. Har ju glömt berätta om min fortsatta viktnedgång. Sakta går de nedåt men målet var att nå målvikten runt 1 advent och dit kan jag nog nå!
Men tyvärr är jag inte så duktig på att inte äta godis och fika! Men jag försöker att äta bara 1-2 ggr i veckan, typ fre och lör!
Sen är vi fortfarande duktiga på att äta nyttiga middagar här hemma.
Just nu står vikten på -5,6 kg och målet är -8,5kg så en bit på vägen är jag ju:)
Träningen däremot är rätt kass.. Att cykla till stallet kommer knappast på tal längre då både kyl och halka + mörker är det mer eller mindre livsfarligt! Hade gärna motionssimmat men vill ju få nån med mig och sambon eller jag måste ju ha Amanda!
Jaja, eftersom jag iaf inte ökar i vikt eller står helt still unnade jag mig faktiskt lite produkter från nordicfeel idag!
Dom hade bl.a. Superkampanj på dessa hårspray, ordinarie paketpris i butik runt 450:-, jag betalade idag 159:-!!

Dessutom fick en body mist och en body lotion från Victorias secret följa med hem samt en mascara! Älskar Victorias secrets hudlotioner.. Dom luktar himmelskt gott!!



Nä det är väl en dag imorn med, bara börja tänka på refrängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0