Då var jag tillbaka!

Känns som igår jag tog uppehåll från LTU men idag var jag tillbaka! Ny klass, ny termin och mycket plugg.. Dom säger ju att uppsatsen tar mycket tid och de känner jag nog redan nu att den kommer göra!
I veckan har vi få inte nån mjukstart, 3 inlämningsuppgifter varav en består av att läsa en bok om vetenskapsteori och sedan skriva 2 egna frågor och besvara dessa.. På varje kapitel! Ja 22 kapitel senare.. Gaaah! Känns att man lever (fast de e kul, intressant läsning om än vetenskapsteori kanske låter rätt trist;)
Ja jag har ju på mig till fre kl 13 så de ska nog gå bra! Har hunnit hyfsat långt i den boken idag.. Var de ju bars övriga uppgifter oxå;)
Nästa vecka är det innevecka, kul och träffa klassen, ha lite HLR (barn/baby) och seminarium!

Amanda är förövrigt frisk, som jag misstänkte var det den klassiska 3 dagars febern så igår var hon alldeles röd flammig på kroppen men idag är nästan allt borta!

Kost och motion går bra! Jag cyklar, går eller försöker träna lite här hemma..
Det är faktiskt sjukt härligt att ta ut sig lite! När jag cyklar (1 växlad cykel, inte bra) brukar jag trampa allt jag bara orkar sista dryga backen från lillstrand och hem.. Ni vet så när man kliver av cykeln skakar liksom benen.. Den känslan e ganska skön, och så Dover jag mkt mkt bättre när kroppen fått röra på sig lite!

Nä nu sängen! Plugg imorn och kanske en promenad med lillbruden om vädret tillåter! Det finns mkt fördelar med att plugga på distans:) framförallt när man har en liten tjej här hemma!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick världens sug här för några dagar sedan att sätta mig i skolbänken igen. haha Just att få läsa, skriva i skrivböcker och ha massa pennor. haha :P Problemet är ju bara att jag jobbar med det jag vill... Men får kolla upp om det finns någon kurs kanske att läsa som hör till mitt jobb som man kanske får läsa på jobbtid om jag har tur :P

2013-09-03 @ 12:55:00
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0