handledaree, check!

Japp, var lättare än jag väntat och få handledare. Min topp 3 lista jag hade gjort över dom 3 jag ville ha slog in med bästa tänkbara då handledaren jag allra helst ville få till mitt exjobb tackade ja! Känner mig jättenöjd och en stor sten har lättat. Jag både tror och hoppas hon kan hjälpa och vägleda mig bra inom detta! Det är ju faktiskt A och O att få en bra och engagerade handledare och dessutom inom rätt område för min uppsats!
 
Så förutom att jag checkat av både ämne och handledare till detta har jag haft ganska bra motivation och gjort färdigt 2 av 3 arbeten som ska in om drygt 2 veckor! Känner jag vill göra bort det så att fokus under nästa vecka och v40 kan ligga på ett bra PM inför exjobbet! Men just nu håller jag tidsplanen.. ja jag ligger till och med lite före min egen tidsplan=)
 
Mycket pluggsnack just nu, men det är mycket plugg i fokus här hemma! Fast i måndags var jag till Sara och Melissa på en trevlig em/kväll! Vi strosade i affärer med gnälliga barn (hahaha) och åt middag ute!=) En massa te och gofika bjöds det oxå på hemma hos Sara och kidsen har börjat upptäcka varandra på ett annat sätt nu! Tänk vad mysigt om typ 1-2 år då barn verkligen börjar leka med andra barn på "riktigt"=)
 
Annars mår vi bra!
 Amanda hon som växer så det knakar.. och händer saker gör det ju fortfarande hela tiden:
 
* Har kommit in i en mycket jobbig "skrika period" då hon testar både sin egen och vår hörsel tror jag=)
 
* Hennes nya favoritord är "OJ".. det sägs ungefär 100 ggr på en dag här hemma..
 
* Tänderna sprutar ut inne i munnen, 8 framme och minst 4-5 som precis spruckit igenom..
 
* Tandborstningen är fortfarande en stor skrika-gråta-gnissla tänder upplevelse.. tycker hon borde inse att det inte speclar någpn roll, men den där tjurigheten.. den måste hon fått från pappa :p
 
* Sover själv nere då vi nu flyttat upp på loftet igen. Går utmärkt (tacka babyvakten slipper man nojja sig) men hon sover klockrent och har hitills inte vaknat mitt i natten och gråtit eller så! 
 
* Klättrar ta mig tusan överallt.. jag fattar inte alltid hur hon lyckas.. =)
 
Nä nu ska jag strax sova! Det är en dag imorn med=)
Amanda med en riktig favoritleksak i rummet.. ett piratskepp med minst 10 olika knappar att trycka på som spelar både musik eller låter som det gör på ett skepp med kanonkulor och dyl=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0