Me Too

Shoppade loss lite på byn idag till Amanda! Igår rensades nämligen i hennes garderob, samtliga kläder i storlek 74 fick åka ned i kartonger och alla bodys utom 3.. Hade säkert 15 bodys i storlek 80 men vi använder de ju aldrig nästan så sparar dom till ett ev syskon! Kan ju tillägga att jag inte köpt en enda body i storlek 80 själv, haha 90% har jag fått av syrran och får man ett barn som är större och har den storleken före 1 års ålder så förstår jag man kör bodys men jag känner verkligen inte för det mer.. Smaksak tror jag för känner folk som har bodys på sina 2 åringar! Jaha tur vi är olika:)
Hur som, lite långärmade tröjor/tunikor/klänningar nu i höst/vinter har jag börjat söka (storlek 80-86 vilket jag gissar hon har typ hela vintern!) 
Hittade massor fint men det på bilden var det som fick följa med hem:) jag är ju inte miljonär om än jag önskar det ibland;) alla plagg utom 1 är från Me Too! Jag bara älskar det märket! Nästan så att jag tror de är ett favvismärke på barnkläder!
Måste oxå ge en stor tumme upp till barnbutiken HAPPY här på byn som jag tycker har det bäst utbudet på barnkläder i hela Norrbotten! Dom har sjuk många fins märken, bra baskläder och stort sortiment! Såååå kul!!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Melissa fick en tunika från happy av mormor sist. Sjukt fin OCH skön! :) verkligen jättefina!

Svar: Tycker verkligen dom har superfina kläder! Bra kvalité och mjuk och sköna som du säger😄
ouzzo.blogg.se

2013-09-29 @ 09:17:21
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: sara

Jag sneglade även på tröjan med renen :) måste också köpa mer tröjor! :)

Svar: Ja de gick fort blev de kyligare ute och lite mer tröjor blev ett måste:)
ouzzo.blogg.se

2013-10-02 @ 08:54:26
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0