När katten är borta dansar råttorna på bordet!

Japp det är väl så sant som det var sagt=) Min syster är ju i Kroatien tillsammans med äldsta sonen och mina föräldrar denna vecka. Så igår var jag och åt middag med syrrans sambo och sen såg vi hockey tillsammans! Haha, det kanske låter konstigare än vad det var, men jag tycker de är så härligt att man faktiskt lärt känna varandra på ett så bra sätt.. det är inte alls konstigt att umgås med min systers sambo liksom! Och de är väl skönt!! Dessutom är han grymt duktig på att laga mat, framförallt renkött vilket det bjöds på igår=)
 
Ja så i och med att min syster OCh föräldrar är borta innebär det helt plötsligt huset fullt! Jag blev kattvakt till 4 katter och dessutom har jag hand om 3 hästar! puuh, det är tur dom kommer hem på söndag igen=)
 
Bra verkar dom iaf ha de och syrran som inte varit utomlands sen hon väntade Elias för snart 5 år sen förjtänar verkligen lite semester från allt=)
 
Mina favoriter=) Vad vore livet utan er!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Så himlarns fin bild!! :)

2013-09-21 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0