Newbie

Ett märke som både har ris och ros! Mycket klänningar är ju noll stretch = hatobjekt för mig! Min dotter är ingen docka och ganska lekfull, klättrar, ålar, springer.. Ja ni vet.. Tycker därför att en hel del av deras kläder är jättesöta.. Men på en typ docka;) blev därför jätteglad när jag idag på kappahl hittade en hel del fina mjuka och följsamma kläder! Lite varmare stuk!! Hade gärna köpt flera plagg men min plånbok ekade ganska tomt så en "vinterklänning" och ett par "vintertights" var de som fick haka på hem! Den där bodytiden känns snart helt förbi.. Har inte köpt nån på ganska länge.. När dom börjar gå tycker jag de faller dig naturligt att gå över mer och mer på tröja/tunika/klänning på överdelen! Fast de e väl en smaksak kan jag tänka mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0