Nu är det freeeeedagsmyyyyys!!!

Ja inte idag då.. Nu är det söndag men i fredags startade det "riktiga" fredagsmyset igång med första idolkvällen! Förra veckan var en liten smygstart då det var kval till fredagsfinalerna men nu är det alltså äntligen igång!! Det är så trevligt och mysigt att ses på fredagskvällarna! Man är glad, avslappnad och njuter av helgen och ledigheten (ja dom flesta iaf:) sen äts det alltid något gott och så surrar man och ser idol om vartannat:) 
Hemma hos oss har det från första början (nu snackar vi många år tillbaka) alltid blivit att vi oftast är och efter att Amanda kom till världen är det supersmidigt att vara här! 
Och då jag blivit utsedd (av Stina) till sk Idol-värd fick jag av henne en present igår, mmmm vad det ska dofta gott de kommande idolkvällarna här hemma hos oss:) 
Nä nog om de, ville egentligen bara skriva att jag älskar idol och fredagsmys men de har ni nog redan fattat!!:)

Sist, Kevin Walker kan gärna få stanna länge i tävling så man har lite ögongodis i TV-rutan:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Ååååhh jag saknar att kunna vara med på alla Idolmyskvällarna!!! <3 Så gullig Stina är som kommer med present till idolvärden! :)

Svar: Vi saknar dig oxå på fredagsmyset!!!!💜💜💜
ouzzo.blogg.se

2013-09-29 @ 14:03:57
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0