Totalt slut!

Puh efter först en vecka med flera arbeten och nu denna innevecka med seminarier, föreläsningar och laborationer kan jag säga att jag är sluuuut! Hjärnan är totalt död och med en c-uppsats hängande i hasorna ska de bli skönt med en helg då jag inte ska plugga!! Nästa vecka ska jag fixa en handledare till min uppsats och påbörja ytterligare ett av totalt 4 arbeten som ska in V40! Helt ärligt fattar jag inte vad som hänt, förr tyckte jag de var ganska lugnt och plugga.. Men nu pluggar man ju typ dygnet runt och de blir ju nästan hysteriskt, hahaha!!
Blir en tidig kväll.. Typ senast 22.30.. Ska se lite TV men är själv ikväll (amanda är ju såklart hemma) så passa på och sova kanske:)
Sist DALLAS har äntligen börjat om! Jäklar vad bra serie:)


Kommentarer
Postat av: Erika

Heja heja! Duktig du är som pluggar så flitigt! :) tänk, inte länge kvar nu tills du har din examen! :)

Svar: Nej nu är det nära!!!
ouzzo.blogg.se

2013-09-14 @ 07:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0