Dags att rensa ut Amerika ur kroppen!

Japp, när man åker till USA blir det väldigt mkt socker.. det faller sig naturligt för det är socker överallt.. och alla goda kakor och bakverk, läsk och godis (inte de sistnämda för mig dock) så blir man snabbt beroende av sockret. Nu när jag kom hem så fortsatte detta fikasug och jag har länge tänkt ta en sockerrensning (det har liksom gått för långt=) Men så kom påsken.. suck.. ingen ide göra nått nu.. MEN nu är påsken över och igår startade jag upp en 14 dagars period utan fika, chips, läsk, saft och godis. Lite tråkigt men måste få kontroll över sötbehovet! Det är inte okej att drömma om vaniljmunkar eller kladdkakor, hahaha!
såhär blev Sara i slutet av resan.. sooooocker!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0