Hemma i Sverige!

Ja nu är vi hemma. Kommer säkert en liten berättelse om ännu en fantastisk resa till "the sunshine state"
Vi har haft de superbra och jag längtar bara tillbaka såååå mkt! 
Flygningrna har gått bra, lite gråt första timmen på väg hem (övertrött Amanda) men i övrigt 2 stora tummar upp för att hon sktt sig så fantastiskt! Det är INTE ett problem att flyga långt med småbarn.. jag var orolig, men känner redan att "när bokar vi nästa tripp" hahaha
 
Det som däremot är lite jobbigt är att en viss liten Amanda fortfarande är i fel tidszon. Första kvällen somnade hon runt 22 när vi kom hem. Sov till 09 och sen middagslur vid 13-15. Helt slut vilket inte är så kontsigt då sömnen på planet hem blev färre timmar än hon normalt sett sover på en natt. Men eftter detta har hon somnat rätt sen, vid 21 för att sedan vakna 23 och vara vaken ett tag.. går dock åt rätt håll. Första natten var hon vaken 23-03.30, andra natten 23-02.30 och natten som var 23-01.00.. får vi se vad som händer inatt.. jag är själv då Niklas är på taximässa i Umeå till fredag så hoppas jag får sova!
Ja så nu kan ni alla som har/haft barn med sömnproblem skratta och njuta lite åt att jag oxå får känna på de livet, hehe=)
 
Nä nu ska jag dricka te, och försöka se ikapp alla miljoners program jag ligger efter med.. okej de var bara 2 olika serier, men ändå=)
 
Har inte hunnit föra in nå bilder någonstanns (jag tog INTE MÅNGA KORT..) de var typ på Amanda isåfall. vi har ju redan sett det mesta så=) tog en från facebook, bara för att! Här är vi på Universal studios och har precis åkt attraktions The Simpsons!
 
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Sara A

Ja nog är man ju bortskämd med att Melissa inte är vaken på natten. Hoppas du slipper det snart (vilket jag är säker på) :) Men oavsett så är nog ingen glad och njuter över att någon annan inte får sova på natten. Det är jag övertygad om. :)

2014-04-03 @ 13:48:46
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara A

Ja nog är man ju bortskämd med att Melissa inte är vaken på natten. Hoppas du slipper det snart (vilket jag är säker på) :) Men oavsett så är nog ingen glad och njuter över att någon annan inte får sova på natten. Det är jag övertygad om. :)

2014-04-03 @ 13:49:03
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0