Lite bra serier och såpor under våren!

Ja våren är här och jag är åter igen förälskad i en massa härliga program! Så tänkte kort och gott tipsa er om de 3 bästa programmen på TV just nu!
 
På plats nr 3: Let´s Dance! Ett underbart program att slötitta på, härliga programledare och fantastisk jury! Underhållning på bästa sändningstid utan krav att "man måste se varje vecka"=)
 
 
Plats 2: Welcome to Sweden! HAHAHA störd humor, underbar serie som man inte kan få nog av!!
 
 
Plats 1: Mästarnas mästare! Jag är sååå såld på detta! Kanske för att de har allt som en sportnörd vill ha=) Det är fantastiskt att se fd elitidrottare kämpa mot och med varandra, se deras karriär i återblick och dessutom bilda sig nya uppfattingar och sidor hos personer som du följt i skidspåret, hockeyrinken m.m!!
 
Ser faktiskt inget annat än detta insåg jag just.. ganska lagom att inte följa för mkt=) Sen kan man ju slötitta på det mesta=) Är lite småsugen att kika in "Sveriges yngsta mästerkock" på onsdag men ja.. matlagningsprogram har jag aldrig tyckt speciellt mkt om!!
 
SIST: Har ni inte sett "Tjockare än vatten" så gör det NU!! Väldigt bra svensk serie som gör skäl för sitt namn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0