3 klänningar och en födelsedag!

Hipp hipp hurra! Igår fyllde min sambo år!! 7:e gången han firas av mig! Första gången då var vi i Dominikanska Republiken.. tänk då hade vi bara varit tsm dryga halvåret och nu är vi snart uppe i 8 år!!!
Födelsedagen firades väldigt lugnt och trevligt med familj och vänner! Mkt OS och tårtätande samtidigt, hehe=)
Snart rullar jag nog fram.. har väl ökat en 18 kg i vikt sen i fredags efter både fika, operatårtor och smörgåstårtor! MEN de e ju såååå värt de! Idag till middag fick de bli smörgåstårta och kvällsfikat blev en operatårta!=)
 
Måste bara få visa dessa 3 fantastiskt söta klänningar som Amanda fått av sin mormor under senare tid! Är lite större storlek så dom lär bli bra mot sommaren/hösten! Bara älskar dom alla 3!!!
 
Ni vet i den här familjen får man nog passa på och ha klänning på de lilla livet för hon kommer definitivt INTE bli en prinsessa! Är man ute och går kan hon stanna vid varje bil peka och säga "BIIIIL" !!!
Ja det Är mkt "bil" och mkt "muu" (djur) i hennes värld! Fast hennes djur "kör hon ofta runt med som racerbilar".. hehe!!! Påminner väldigt mkt om min syster faktiskt! Ska bli kul att se hur det utvecklas senare=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0