Den där hjärtedagen!

Ja jag har väl skrivit det förr, men alla hjärtans dag är inte en speciell dag.. det är ju betydligt trevligare att bli hitta på något en annan dag på året!=)
Denna dag har varit väldigt lugn och lite mys med dottern! Påbröajd3e dagen redan 06.00.. ja ingen sovmorgon här inte=) Tandläkaren på förmiddagen (vilket gick bra.. inga hål och visdomständer som växer som dom ska=) Amanda fick vara med mormor sin på skolan när jag var hos tandläkaren då nicklas jobbade förmiddag! Efter tandläkaren tog vi vagnen upp på byn (jag och Amanda) uträttade lite ärenden och sen bar det hem och skotta lite! 
 
Till "frunch" fick Amanda en härlig fruksallad och jag en kopp te och en lugn stund i soffan med OS tsm med dottern som var väldigt nöjd över frukten och jag väsligt nöjd över att se OS och längdskidorna! handen på hjärtat så började jag gråta vid intervjuerna efter målgången... både Johan Olsson och Daniel Rickardsson har en tuff höst/vinter bakom sig.. och ja framförallt Rickardsson som miste sin vän i bilolckan i somras.. Fint att de både fick vinna både silver och brons idag.. sååå värda detta!
 
Till middag blev det ju (vilket jag skrev i förra inlägget) inbakad lax med mjukost örter tsm med stekt sparris och potatis! Faktiskt riktigt gott! Vi har kommit fram till att nu är det dags att "rensa frysen".. ja ni vet man bara handlar och handlar på erbjudandena i affären.. haha, tror jag räknade till 20 laxfileér a 125 gr så de blir Lax varje vecka fram till sommaren lr nå, hehehe=)
 
Sist: Faktiskt kom Nicklas hem med blommor idag! Väldigt gulligt och väldigt trevligt! men jag lovar att jag inte tillhör det 53 % av tjejerna som enligt en undersökning skulle dumpa sin kille om de inte fick en present/blommor/choklad på alla hjärtans dag! MEN: Jag älskar verkligen att få blommor, oavsett dag=)
 
Hoppas ni alla haft en bra dag!!
 
//Emma
 
Såhär såg Amanda ut i mitten på feburari förra året=)
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tror aldrig att jag fått något av Stewen på Alla hjärtans dag, jag borde ha gjort slut för längesen eller?! Haha! (han gillar inte "kommersiell kärlek" som han uttryckte det, haha) Gott med lax!! Jag tycker aldrig att det är erbjudanden på lax när vi handlar!? :p

Svar: Hahaha!!
ouzzo.blogg.se

2014-02-15 @ 12:12:43
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0