En mkt bra helg!!

Ja denna helg var nog bland de bättre på länge! För det första: VINTER OS!!! Men som jag lääängtat! Och dessutom med två silver av både Kalla och Hellner (ja jag är ju lite smygkär i Hellner.. eller kanske av hans förmåga att lyckas när det gäller och förmågan att ta ut sig till max!!
Vädret har oxå varit på min sida denna helg. Fredagen (som jag alltid) så länge jag ej får rycka in någonstans är ledig på började med en promenad på 90 minuter med Amanda i vagnen. Underbart, fick hon sova ute och jag fick motion och bara slappa till musik! Lördagen tillbringades oxå en hel del ute fast då med snöskottning.. puuh, snöade rejält men Amanda njöt av och springa på gården och jag fick motion av att både springa efter henne och skotta bort snön=)
Idag har jag och syrran varit på promenad när barnen skulle sova lunch! Trevligt och bara njuta när mätaren visar på runt 0 heeela dagarna!
 
Ja och såhär har det sett ut på morgonkvisten.. jag i soffan och Amanda i sin sacco! Kanske inte lika nöjd över att se OS (för Tv är tråkigt i hennes värld) däremot tycker hon om och mysa i saccon efter frukosten=)
 
 
Idag lyxade vi till det på morgonen. Amanda bjöd på sovmorgon till 08.50 och som tack för det bakade vi scones till frukost vilket lilla damen verkligen uppskattade!!=)
 
Nä nu ska jag och bästa sambon se lite TV tsm.. ett avsnitt av walking dead tror jag! Ja de e tur söndagskvällarna finns för vi har då knappts setts nått alls i helgen då han jobbat typ 12 timmars pass!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysig sacco :)

2014-02-10 @ 11:04:15
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

Å vad vi är avis. Vill också va ute i den härliga tempen! Men snart är vi nog friska. Ses på fredag? Eller onsdag em?

Svar: Jag ska kolla upp de. Inte onsdag men ev fredag ska gå!!
ouzzo.blogg.se

2014-02-10 @ 11:05:32
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0