sjuuukt!!!

OS guld i damenras stafett idag! Helt sjukt! Jag skrek hysteriskt.. jag fällde en liten tår och fy fasen vad härligt det var! Lite kul måste jag även få tycka att det är att Norge var såååå dåliga.. de brukar liksom vinna med 1 minut i stafetterna=)
 
Och imorn är det herrarnas.. som på pappret är en av guldfavoriterna! TYVÄRR är jag på repitionskurs för min hoppdomarlicens så jag missar de.. MEN jag har bestämt mig för att helt enkelt slå av radion i bilen, inte kolla internet och undanbett alla ev sms:are för jag kommer spela in hela dramatiken och se den i efterhand (sisådär vid 18 snåret..) bara hålla tummarna att det inte lyckats läcka ut någonstanns! Ja jag ska även be kursdeltagarna imorn att vara tysta om resultatet hehe=) jag tror jag faktiskt kan ha en 50% chans att lyckas att inte veta resultatet.. och de vore ju bara för häftigt.. då blir det ju "live fast ändå inte"=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0