Examen!!!

Ja igår tog jag examen!!
Tjihooo!!!
Blev dessutom nominerad till bästa arbete! Så jäkla roligt! Dessa dagar man faktiskt är stolt över det man gjort! och att lärarna ansåg att MITT arbete, att MIN c-uppsats var bland dom absolut bästa gör ju inte saken sämre=)
 
Efter examen for vi in till stan och åt lunch (Kycklingpanini och budapestrulle) innan vi drog hemåt=) 
Sara V fick vara barnvakt och de verkar ha gått hur bra som helst! Första gången någon som inte är släkt med Amanda får ta hand om henne!=) Ja vi e ju lite sjäåpiga ibland hehehe=)
 
På kvällen kom så Sara tillbaka, och äve Stina, Andreas, Kajsa och Linus. Så lagade vi (läs Sara) musslor i vitvinsås till förrätt och oxfile med potatisterrtiner och honungssteka morötter samt en rödvinsås till varmrätt. Jga behöver inte tala om hur sjukt gott det var=)
 
Av Sara och Stina fick jag dessutom blommor när de kom, och 10 minuter senare mer blommor av Andreas! Jag ÄLSKAR blommor och det var verkligen uppskattat att dom valde att gratta min examen på ett sånt fint sätt!
Bättre examensdag kan man knappast få!
 
Fick även detta fina halsband från märket "Anges och Astrid" samt LTU-broschet för ssk och rtgssk=)
 
Idag fortsätter firandet med tårta hos mamma och pappa, samtr firandet av mamma som fyllde år i onsdags! Ja usch, onyttigheterna byter av varandra men jag överlever!!=)
 
SIST: Nu är det nära bokning av utlandsresan!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0