Godissuget..

Jag har ju gett ett nyårslöfte om att inte äta godis.. hur länge vet vi inte än (är ju jag och syrran) men ett par månader, kanske fram mot sommaren.. dvs dryga halvåret.. Har gått prick 4 veckor nu.. och när man e hungrig är sötsuget stort. Insåg att mitt sötsug var väl stort en dag när jag bakat cookies och dom var slut 12 timmar senare.. haha.. så nu är det NOLL fika och godis ett tag framöver. Bara för att bli av med sockerbehovet! 
Vikten går åt rätt håll. Utan allt vidrigt socker behöver jag knappt tänka på vad jag äter för det blir ju rätt nyttigt ändå. Ja givetvis använder jag inte fetaste grädden i maten dagligen och har bytt ut mina mackor på morgonen mot Pauluns Gröt! Den är såååå god!
 
Muuuums=) Testa den ni som inte gjort det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Den måste jag testa. Älskar gröt:)

2014-01-31 @ 08:48:10
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0