Inskolning!

Sitter på förskolan just nu! Idag är första dagen vi lämnat henne under drygt 1 1/2 timme! Gick bara bra! Hon skrattade typ när jag sa hejdå i dörren:) så nu e jag tillbaka för nu är de vila.. Frågan är hur de kommer gå! Hon har nog mkt energi som de är.. Är ju en sån tjej som tidigt kommer sluta sova middag gissar jag! Men ska bli spännande! Fröknarna skulle försöka utan mig (ja lär knappast gå bättre med mig haha) 
Ja jag återkommer med resultatet så småningom! Personligen tror jag inte hon kommer somna men fel har jag haft förr:)

Förövrigt trivs jag väldigt bra på denna förskola! Trevlig personal, väldigt litet och familjärt! Kul oxå att de är en manlig förskolelärare och inte bara kvinnor! DET uppskattar jag! 

I sitt nya nattlinne för en vecka sedan:) bara så de inte blir bildlöst;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0