Jobbelijobb!

Ja imorn ska jag jobba för första gången på väldigt väldigt länge. Minns inte sist alltså! Men de e liksom drygt 2 år iaf=) Jag ska nämligen rycka in som vikarie på ÄRF så jobbar 15-21=) Lillan är på sista inskolningsdagen och på torsdag har jag första jobbdagen hos Nicklas om allt går bra på förskolan=) Fast de gör det nog! Hon är då så obekymrad över att bli lämnad och nästan lika obrydd när man hämtar hem henne, hahaha! Idag sken hon upp, sprang mot mig för att en meter ifrån vända skratta och springa iväg=) hehe, hon e rätt trygg i sig själv!
Däremot märker man sååå mkt tröttare hon är kvällstid.. jiiiises.. förr var hon vaken till ca 20.00, och kunde ofta surra i sängen i 30 minuter. Nu lägger vi henne 19.00 och hon har somnat före man lämnar rummet haha!=)
tänk, snart är vi här.. igen=)
 
Nä, ska kika runt lite på resor, sen se TV innan det är läggdags!
 
CIAO
 
/Emma
 

Kommentarer
Postat av: Sara A

hehe precis som Melissa. :) Det är ju så skönt när de är sådär trygga och det känns inte alls lika hemskt att lämna dom när de inte gråter :)

2014-01-22 @ 14:28:08
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0