LÄSA LÄSA LÄSA

just nu är jag inne i ett riktigt läsil!! Som liten läste jag väldigt mkt, sen fick jag inte tid, började slappa framför soffan kvällstid istället men nu e jag inne i en härlig period. längtar till kvällarna då jag får gotta ned mig i soffan med en kopp te och slukas in i böckernas värld för en timme eller så! Ja max 1 timme per dag blir de för mer tid finns inte=) och att läsa när lillan är vaken tänker jag inte ens försöka=)
Senaste boken jag läst är Mortal Instruments del 1. riktigt bra och betydligt bättre än filmen som jag tyckte var bästa film 2013!
Ikväll ska jag fortsätta med Inferno av Dan Brown och när den är utläst TROR jag det blir Mortal Instruments del 2=)

Nä nu ska jag hoppa in i bilen och köra till stallet! Tror det finns nån liten häst som vill komma in och äta sin kvällsmat=)

OM prick  dygn sitter jag här och har gått upp med min uppsats.. jag är bedömd och klar.. om det är positivt eller ej det vet jag ju inte.. är gnska nervös inför torsdagen kan man ju säga men jag hoppas min examinator gillar de jag skrivit!

Ciao Ciao!

för att de inte skulle bli så bildlöst får ni en bild på några plagg jag fyndade på byns butik HAPPY under mellandagarna!


/Emma



Kommentarer
Postat av: Sara A

åh! älskar den med cupcakesen på! :D Vill också ha! :)

Svar: Visst e den söt! Köpte en liknande fast rosa oxå:) älskar cupcakesmotiv:)
ouzzo.blogg.se

2014-01-08 @ 14:12:58
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0