Vill ha!!

Just nu suktar jag bara sååå mkt efter denna vagn! Vi som reser mkt, tar flyg hellre än tåg och bil.. Skulle passa perfekt!
Dessutom planeras ju utlandsresa under våren så ja.. Nog vore de skönt med denna!


För er som inte är insatt så kan jag berätta att babyzen yoyo är enda vagnen i världen som går som handbagage på flyget!!! Den blir alltså sjukt liten när den fälls ihopVäger dessutom knappt någonting! Har testat köra den på barnens land och jag är väldigt imponerad! Tyvärr är priset väldigt imponerande oxå;) och begagnat verkar svårt.. Har hittat EN enda på blocket och den kostade bara 700:- mindre än en ny!
Men häftig är den, praktisk vid resor och shopping och säkert värd pengarna! Finns i flera färger men tycker svart med vit chassi är snyggast:)
Priset för er som undrar, går ofta att hitta kampanj så man får den för 2900:- 
Kanske inte låter så mkt för en vagn men de e ju bara en sulky.. Men.. Jag ska fundera vidare... Sukta får man ju göra gratis:)



Kommentarer
Postat av: Sara

Häftigt! Åh vi ska till Sthlm i mars och suktar också efter en ny resevagn. Känns som att hon inte ryms i babytraveln. benen sticker ju ut så mkt. Men får fortsätta drömma tror jag. :P Behöver dock inte gå som handbagage (även om det vore smidigt) ;) Måste kika, har du nåt annat tips på billig sulky? :)

Svar: De flesta vagnar av sulky är ju små med utstickande ben:) nä har faktiskt inte så bra koll, de e som denna jag fastnat för mest:)
ouzzo.blogg.se

2014-01-08 @ 14:08:10
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0