London!

Ja för nån vecka sen kläckte nån av oss tjejer en idé om att åka till London efter sommaren. Detta är ungefär nått jag tänkt göra ett tag, att åka till London alltså=)
Så jag hoppas vi lyckas styra ihop ännu en resa med ett härligt gäng, fast denna gång bara tjejer=) 
Hur kul skulle de inte vara att se London, gå på musikaler (typ Mamma Mia!) givetvis Madame Tussauds, London Eye och Big Ben! Sen finns ju massvis med andra sevärdheter och kanske en god matbit på Jamie Olivers eller liknande! tror det skulle vara fantastiskt trevligt och en stad man bara måste ha sett om ni frågar mig=)
 
 
 
 
 
 
 
Ja nog vore de trevligt alla gånger=)

Kommentarer
Postat av: Sara A

En på mitt jobb åker dit i höst för typ sjunde gången :)

2014-05-08 @ 18:47:57
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0