sängar...

Sängar... sängar.. sängar... borde finnas en miljon sängar. Ja det finns en uppsjö av sängar att välja bland men när det kommer till sänggavlar till enkelsängar.. där sket det sig totalt!!
Ja vi är i framtiden (läs till sommaren) ute efter en säng till Amanda. Var väldigt mkt inne på juniorsäng men efter rådfrågan till både föräldrar med äldre barn samt kollegor och min mamma och syrra så har jag förstått att det där med juniorsäng/växasäng inte är så smart ändå.. "Satsa på en 90x200" har precis alla sagt.. och JA det e ju skönt.. kan dom ha sängen fram till det ska ha tonårssäng typ 120 eller nått :p
Men jag vill ha en säng med lite "roligare" sänggavel som har förvaring samt en säng med förvaring under (lådor.) Trots att hennes blivande rum blir på över 14kvm + två infällda garderober som inte tar massa plats så tycker jag att sänglådor är en grym uppfinning! Snacka smart förvaring! Får du mer yta till annat och vad har man liksom annars unde4r sängen??!! Kan säga att vår nästa säng kommer vara med förvaring under=) LÄTT!
Hur som.. åter till sänggavlar till 90cm sängar
Har hittat 2 stycken..
Hallå av 1 miljon olika sängar finns endast 2 sänggavlar med lite förvaringsmöjligheter!
 
Här nedan visar jag dom. Tycker egentligen valet är enkelt då iaf jag tycker den första är betydligt mer stilren än den andra.. å andra sidan skiljer ju priset därefter också.. man får vad man betalar för eller hur de nu var=)
Första sänggavel, grå och vit och bilden nedanför tsm med Sängen med lådor under.

Jaja.. kanske hinner kommer ut nån annan snygg sänggavel.. Finns ju hur många som helst i storlek 160-200cm men riktigt så stort vill jag kanske inte ha de =)
 
Ja eller så får jag skita i sänggaveln och köra på nån typ av dagbädd från tex ikea med lådor under?

Ja.. har ju länge på mig att fundera som sagt.. blir nog bra till slut hur som=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0