2015

Den årliga listan, dags att sammanfatta året som gått!
2015
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja vi byggde ju hus (om än inte vi gjorde de och de var ju nytt så att säga=) grymt roligt!! alla borde göra det nån gång! lukten av nybyggnad, alla vitvaror, tapeter, golv, ja precis allt är nytt och fräsch!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga löften detta år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Sara och Linda!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.. våran katt Sigge dog men han e ju ingen människa.. om än de var sjukt jobbigt;(
5. Vilka länder besökte du? Inget! Första året sen 2007 jag inte varit utomlands (!!)
6. Är det något du saknat år 2015 som du vill ha 2016? Nä! Lr ja de skulle ju vara ett litet syskon till amanda då=)
7. Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? Är sämst på datum men 31 juli +ade jag med lillasyster/bror=)
8. Vad var din största framgång 2015? Jobbet kanske. Har fått möjligheten att jobba heltid i över 1 års tid nu och de är ju såå kul! Att dessutm få joura och komma med i datorteamet är ju rätt kul de med va =)
9. Största misstaget? inget alls...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nix!
11. Bästa köpet? HUSET!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? vårat hus, hahaha! svårt o bräcka liksom!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min dotter såklart! och ja familj, nära o kära!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015? Lucas Graham - 7 years och Adele - hello!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hunnit med en semester till utlandet.. fast ja pengarna gick ju till ett nytt hus och trott eller ej men vi e inte multimiljonärer :p
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet faktiskt inte.. 
18. Hur tillbringade du julen? Hos Niklas föräldrar på förmiddagen och mina föräldrar + syrran, brorsan, Tommy, Elias. Nästa år har vi 2 kids till att fira julen med!
19. Blev du kär i år? Jag är redan kär!
20. Favoritprogram på TV? IDOL, solsidan, Welcome to Sweden och Boymachine!
21. Bästa boken du läste i år? Om jag ändå hunnit läsa nått... vette tusan... men nästa år ska jag läsa mkt när jag e mammaledig!
22. Största musikaliska upptäckten? Lucas Graham!
23. Något du önskade dig och fick? Ja typ allt!
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej, det har varit ett grymt år! Trivs med jobbet, trivs i vårt nya hus, trivs med min underbara familj och ja.. jag bara trivs över hela min tillvaro!
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Jag gjorde inget speciellt, uppvaktad ooch åt gott fika och tårta.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja de skulle varit den där utlandsresan då =)
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2015? mjukisbyxor!!!
28. Vad fick dig att må bra? Amanda!!!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Josh Duhamel utan tvekan!!!!!! (han kommer vara med här jämt) men Norman Reedus och Ian somerhalder e två bra kandidater oxå=)
30. De bästa nya människorna du träffade? Alla jag lärt känna i sunderbyn på jobbet!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0