december månad!

Det går verkligen fort men snart är ju julen här! Julklappsinköpen går lite sisådär.. haha jag vet exakt vad jag ska köpa men har inte hunnit införskaffa allt! Å andra sidan är jag ledig från den 18 december så då tänkte jag ta en dag in till stan o fixa de sista. mkt beställer man ju idag. både smidigt och ofta till bättre priser!
Min egen önskelista är väldigt kort:
Bärsele och muggar (som jag har i en serie)
lite annat smått har jag nämnt men tyckte de var smidigt önska sig en bärsele då det ändå är nått jag tänkt köpa=)
 
Passade på att fynda en pyjamas och en babymössa idag på lekmer, de var 50% på allt reima och jag har tittat på en supersöt pyjamas men tyckt 250 är väl dyrt för en pyjamas i storlek 50, men nu kostade den bara 125:- och med gratis frakt var de bara passa på! Var sååååå sugen på att köpa en supergullig rosa babymössa också men insåg snabbt att om det är en kille så vill jag inte ha en rosa mössa till honom.. Sorry alla "hen" fanatiker men jag körde på neutralt och beställde en grå istället ;p
 
Finns ju en "nackdel" att få barn under olika årstider, ffa när Amanda föddes på sommaren.. äger ingen overall, vintermössa eller dyl före storlek 68 och gissar jag inte får en knodd på 5kg direkt.. snarare nått i Amandas storlek=) Så då måste man börja se sig om efter lite sånt också! Tänkte faktiskt försöka fynda mkt på mellandagsrean och januarirean också! Sen är de inga gigantiska mängder kläder/ytterkläder som måste köpas men litegrann blir de ju alltid:)
Denna mössa och pyjamas från REIMA blev de iaf idag:
 
 
Nä en kopp te, lite TV och sen hoppa i säng för imorn är det dagjobb och uppstigning 05.30 som gäller =)
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så fina! Ev kan jag ha ngn fleeceoverall du kan få om du vill :) /sara A

Svar: ja kolla upp de! dock måste jag nog köpa varmare än fleece.=)
ouzzo.blogg.se

2015-12-08 @ 11:25:21
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0