redan 2016!

Jag hoppas ni alla hade en grym nyårsafton med fina vänner, god mat och massor med surr och skratt! Min nyårsafton firades i vårt nya hus och vi var totalt 10 pers här hemma! Måste än en gång bara säga att jag ääääälskar vårt hus! Vi tog bara utdragsskivan till bordet så rymdes 10 pers utan problem och de var inte trångt någonstans! Tacka vet jag öppna planlösningar va;) och stort kök! Insåg liksom lite mer att vårt hus bara e bäst=)
Amanda på nyår, med lila hårslingor;)
 
 
Ja åter till nyårsafton! Vi hade de sååå trevligt och Amanda hon höll igång ända till tolvslaget! sen sov hon till 11.15 på nyårsdagen;) Nu har vi dock vänt tillbaka dygnet på lilltjejen så ikväll somnade hon som vanligt vid 20.15! Kan ändå tycka de e lite mysigt att hon också får vara med, en gång per år! Hon var sååå fascinerad av fyrverkerierna och sa "Mamma det är glitter på himlen!!"
3 rätters middag bjöds de givetvis på och en massa snacks som vi tog fram typ 00:30! Sen spelades de spel in på småtimmarna och jag tror jag somnade först vid 03.45! Puuuh de e tur de inte är nyår så ofta;)
 
Utelek under mellandagarna! Pulkåkning, skidor och snögubbebygge=)
 
Nu är denna julledighet över och jag var åter på brottsplatsen igår måndag! Ändå skönt o jobba om än jag hade svårt o komma mig i säng! Har dock lagt ett bra schema så är ledig tors-sön denna vecka! och nästa vecka fre-mån! Har dessutom bara en enda helgdag kvar (jour fre-lör) på heeela schemaperioden som går till 6 mars!  Haha ibland lyckas jag göra bra saker!
Ja sen sist jag skrev (var ju inte direkt länge sedan) har magen växt ungefär 10 kg! Shit, känner mig superrund om magen och tror knappast den kan bli större.. jiiises den ska ju växa massor mer inser jag=) Jobbet har gått bra men börjar känna av mer o mer.. inte så konstigt och jag håller tummar o tår jag orkar ett par veckor till! Hade dock väldigt mkt sammandragningar igår eftermiddag men idag har de varit något lugnare! Ja vi får se.. med Amanda existerade inte sammandragningar eller dyl så de e ju lite nytt=)
 
Beställde förövrigt lite kläder till lilla mini i magen, har dessutom hängt in alla kläder i 50 och 56 i garderoben i minis rum och börjat sortera och kolla upp vad som behövs! blir nog en lite tripp till stan på lite januarirea och fylla på de sista, sen ska BB väskan packas denna gång! Haha, sist åkte vi med en body under armen hehehe=) Har sagt till mig själv att den ska vara packad och klar v32!
 
Nä dags och fundera på refrängen. jobbar dock natt imorn så hade tänk försöka mig på en rejäl sovmorgon=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0