wish

Hej o hå! Trevligt med måndag och framförallt fullspäckad vecka med BVC besök både med Amanda och Saga, storhandling till ÄRF, matmarknad i Luleå, hopptävling till helgen samt lite fix på gården med en boda bla!
Passar på o snabbskriva lite nu medan lilla tjejen sover och Amanda har stängt in sig på sitt rum sen 1 timme tillbaka.. hör hur hon leker med sina barbiedockor=)
Gjorde en beställning från wish för nån vecka sen.. shit dom hade typ 1000 miljoner saker men är lite skeptiskt till om de ens kommer fram, kvaliten och även storlek typ! Men beställde iaf 3 olika saker för totalt med frakt 111:-, de kan jag slösa bort utan att jag gråter floder om grejorna inte kommer eller är helt urdåliga! Idag kom första varan!! Ett usb minne i form av en häst, hahaha! rymmer en jäääääkla massa så nu håller jag på o lägga över ALLA mobilbilder jag hart både på datorn och i min mobil till detta lilla minne som en liten säkerhet!

Sen har GNEIS overallerna kommit så när Saga vaknar ska vi gå upp till ICA och handla lite samt hämta ut paket.. lr så hämtar vi paketet imorn.. tror inte jag vill gå med det hela vägen hem för kan tänka mig de är större än korgen under vagnen=)
Gud älskar att internet handla.. jag och min massör (för er som inte visste går jag ju till Erik en gång/månaden och justerar rygg/nacke, akupunktur på min dåliga fot samt massage av ryggen! Insåg att man behlver de för o må bra och 1 gång i månaden är alldeles lagom faktiskt! Vi diskuterade iaf den här känslan av att beställa någonting.. att alltid ha nått som är på G, att få hämta ut paket, osv.. de e nästan som en drog. Ni vet nog gör jag ett par beställningar/månaden. Bara förra månaden blev de två böcker från cdon, 3 beställningar från wish, en beställning från lekmer.se, en beställning från apotea, samt en beställning från mailingbags =)
Och denna månad har jag redan hunnit beställa från GNEIS=) MEN nu ligger jag lite lågt en vecka lr så tror jag! Vet faktiskt inget vi behöver NU (fast de ändras ju dock fort=)
 
Nä nu ska jag ta och plocka ihop lite hemma, herregud Saga har sovit i 2 timmar nu! + att hon sov 1 1/2 timme på förmiddagen! Fast då gjorde vi ju morgon (hör o häpna 07.07=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0